keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Moikka!


Joo minä (Nea) olin tänään tutustumassa Tammerkoskenkouluun (1.8 nimi vaihtuu: Juhannuskylänkoulu) Siellä sitten kävi ilmi, että kaikki kaverini menivät eri luokille kuin minä.... Yhet meni kolmestaan samalle luokalle yks oli yksin vanhojen rinnakkaisluokkalaisten kanssa, mutta nekin oli hyviä kavereita sille. Sitte kaks muuta pääsi samalle ja mä sitten jouduin ihan yksin 7.I luokalle. Siellä oli vaan kaks poikaa meidän kutosluokalta ja sit vanhalta rinnakkaisluokalta kaks tyttöä, jotka eivät siis oo mun kavereita. Että tällänen päivä mulla sitten. Sanni taas sai olla koko päivän kotona ku niillä oli se joku päivä jota en nyt osaa kirjoittaa, mutta siinä siis tehään töitä kotona tai muualla ja pitää tuoda kouluun vähintään kymppi. Ja ne rahat menee hyväntekeväisyyteen. No joo mutta pistelen tänne myöhemmin kuvia tai jotain...... xD








G-dragonilla on aina niiiiiiin ihania ilmeitä :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti